czwartek, 3 marca 2016

Rozpoczęcie konkursu Daj Się Poznać

Witam na moim blogu założonemu głównie z powodu ogłoszenia konkursu Macieja Aniserowicza pod tytułem "Daj się poznać".


Mam nadzieję podołać temu wyzwaniu, ale zawsze można zadać sobie pytanie: "Dlaczego zdecydowałeś się je podjąć?"
Jest kilka powodów:

Bo o konkursie poinformował mnie mój motywujący kolega (pozdrowienia dla Krzyśka).

I to w zasadzie tylko jemu zawdzięczam to, że teraz piszę tego posta.

Bo mogę!

Koniec wymówek o braku czasu, chęci, pieniędzy, słońca za oknem. Mogę więc robię.
A co z tego wyjdzie to się zobaczy :)

Bo chcę spróbować

Nawet jeśli nie dam rady napisać tych dwóch technicznych postów już w następnym tygodniu. Co by się nie działo prawdopodobnie spróbuję pociągnąć projekt swoim trybem do końca lub momentu, który uznam za koniec.

Nowe doświadczenia i wiedza

Zawsze warto korzystać z okazji do nauczenia się czegoś nowego. Tak się złożyło, że projekt jaki obmyśliłem będzie wymagał ode mnie użycia narzędzi, z którymi nie miałem dotychczas zbyt wiele wspólnego. Na pewno nie na takim poziomie.


Tutaj warto zakończyć posta bo pogwałciłem się wymuszając na sobie napisanie paru zdań od siebie do "internetów".

W następnym poście postaram się zdefiniować przedmiot i założenia projektu, a następnie wypadałoby stworzyć orientacyjny plan pracy (w końcu deadline jest znany :) )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz